آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی چیست ؟

آسمان مجازی نسل جدید سقف های کاذب تایل ۶۰*۶۰ است که به همراه ترکیب سقف های کاذب دیگر است.این سقف در نورپردازی محیطی شیوه ی جدید است که دارای ۳ قسمت است:

سازه نورپردازی:

یکی از ویژگی های طبیعی نشان دادن این سقف نور پردازی مناسب و کاملا اصولی آن است ، و اولین بخش آسمان مجازی سازه نورپردازی می باشد که به سقف اصلی متصل می شود.جهت ایجاد نور از سه المان زیر استفاده می شود:

۱- نورپردازی با استفاده از لامپ های FPL

۲- نورپردازی با استفاده از لامپ های T4  و T5

۳- نورپردازی با استفاده از LED

۲- دومین بخش آسمان مجازی سازه سقف کاذب است که بعد از سازه نورپردازی با فاصله اصولی اجرا می شود.باتوجه به بودجه مشتری محیط به وسیله انواع سقف کاذب دکور می شود. فقط در محیطی که آسمان مجازی طراحی می شود از سازه سپری با ابعاد( ۳۰*۳۰ – ۶۰*۶۰ – ۶۰*۱۲۰) استفاده می شود.

۳ تایل آسمان مجازی :

وجه تمایز این سقف با سقف های کاذب دیگر تایل های این نوع سقف است.روی تایل های آسمان مجازی تصاویر با ترکیبی از آسمان با المان طبیعی مثل ابر ، درخت و حتی المان های غیر طبیعی مثل هواپیما و….. مطابق با سلیقه مشتری چاپ می شود.

تعداد تایل ها بستگی به سلیقه و بودجه مشتری قابل انتخاب و سفارش می باشد. بعد از انتخاب طرح و سفارش طرح انتخابی بر روی تایل ها چاپ می شوند و به صورت پازل جاگذاری می گردند.

شرکت آرین برج رادمان مجری انواع تایل در سراسر ایران و اصفهان میباشد اجرای تایل در اصفهان بیش از سی سال است که قدمت دارد و دارای تنوع بسیلر زیادی میباشد ، تایل در اصفهان به یک صنعت پر درامد تبدیل شده که شما میتوانید جهت مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *