قیمت اجرای کناف

قیمت کناف در بحث اجرای کناف دارای مباحث چندگانه ای است.لازم به ذکر است که در بحث اجرای کناف و بحث محاسبه قیمت نکات فنی ،طرح،اجزا و متریال یا همان مصالح از اهمیت بسیاری برخوردار است.از آنجایی که در بازار شرکتهای مختلفی اقدام به تولید متریال های شرکت کناف ایران کرده اند و هر کدام با قیمت واحد اقدام به فروش و ارائه تولیدات خود در بازار نموده اند این روند در بازار و اجرا هم لحاظ گردیده است.در واقع هرچقدر در بحث اجرای کناف از مصالح و متریال گرانتر و با ضخامت و کیفیت بالاتر استفاده کنیم قیمت تمام شده نیز به همان اندازه بالاتر میرود.

هم اکنون شرکتهایی که در ایران تولید پنل های گچی و سازه های سیستم درای وال یا همان کناف را برعهده دارند عبارتند از:

  1. شرکت کی پلاس یا همان کناف ایران
  2. شرکت باتیس که در شهر گرمسار واقع در ۶۰ کیلومتری استان سمنان است
  3. شرکت هامار یا همان ثمین که در شهر تبریز میباشد و قدمت ن ۱۰ تا ۱۲ سال است
  4. شرکت صدف و مروارید که هردو در بندر پل و بنر لنگه میباشند و قدمت آنها بیش از ۱۵ سال است.
  5. شرکت کناف یزد واقع در شهر یزد که قدمت آن ۱۲ سال است
  6. شرکت کناف شیراز واقع در شهر شیراز که قدمت آن ۸ سال است

قیمت کناف با توجه به کیفیت های مختلف و متریال های بالا در بحث اجرا متغییر میباشند که باید در زمان اجرای کناف همانطور که میخواهیم قیمت اجرا پایین و ارزان باشد از متریال متفرقه استفاده کنیم. متریال متفرقه شاملشرکت ثمین ،شیراز،یزد،باتیس،صدف و مروارید میباشد.

چرا شرکت کی پلاس یا همان کناف ایران جزء شرکت متفرقه نمیباشد؟

از آنجایی که شرکت کی پلاس با برند کناف تاسال ۱۳۹۹ فعالیت میکرد و نمایندگی شرکت کناف که به اسم شرکت کناف آلمان آن را میشناسیم تنها واحد تولیدی و مخترع صفحات گچی در سال ۱۹۵۶ به دست دکتر آلبرت کناف و کارل کناف دو برادر آلمانی صورت گرفت و در ایران نمایندگی خود را در سال ۱۳۷۴ مجددا پس از انقلاب راه اندازی کردند این برند به نام برند کناف  ایران فعالیت میکرد.و پس از تحریم های آمریکا این شرکت مجبور شد در اردیبهشت ۱۳۹۹ اقدام به تغییر اسم بکند. شرکت کی پلاس در سال ۱۳۹۹بابرند کی پلاس محصولات خود را در بازار ارائه کرد.هم اکنون کناف ایران با برند کی پلاس در بازار ایران مشغول به کار است و با همان کیفیت همیشگی توانسته بخش اعظمی از فروش را در بازار به خود اختصاص دهد. انواع سازه های اجرایی در کناف به ۳ دسته ورق ۵۰ و ۵۵ و ۶۰ تقسیم میشوند سازه های شرکت کی پلاس تماما با ورق۶۰ که در بازار به نام ورق ۶۰ بال بلند شناخته میشود. ورق ۵۰ و ۵۵ و ۶۰ متفرقه در برابر کی پلاس کیفیت پایین تری دارند.قیمت سازه های کی پلاس نسبت به سازه متفرقه اختلاف ۴۰ تا ۵۰ درصدی دارد. پس هرچقدر متریال کیفیت بالاتری داشته باشد در مبحث قیمت گذاری و قیمت دهی تاثیر بسیار زیادی دارد. باید بدانید که شما در پروژه اگر از متریال شرکت کی پلاس استفاده کنید از کیفیت کاری بالاتری برخوردار میشوید.متریال های متفرقه بیشتر در پروژه های انبوه استفاده میشود که کارفرما سیاست متریال ارزان و در نهایت قیمت تمام شده را در پایین ترین سطح خوددارد. اگر شما از اکیپ های اجرایی درخواست سازه و پنل های کی پلاس را بکنید و در پروژه خود از متریال کی پلاس استفاده بکنید ولی این نصابان کارت مهارت کناف نداشته باشند یا از عاملین کناف نباشند شما نمیتوانید انتظار کیفیت و استفقامت بالایی در نصب داشته باشید.یعنی شما متریال درجه ۱ خریده اید اما از نصاب درجه ۲ برای نصب استفاده میکنید.

قیمت اجرای کناف مانند قیمت اجرای کناف در یزد، قیمت اجرای کناف در بوشهر و… غیر از متریال به نوع طرح و نقشه های اجرایی بستگی دارد مثلا اگر از طرح ساده استفاده کنید قیمت آن با طراحی های دکور پیچیده یا طرح قوس و منحنی یا موج و منحنی متفاوت است با توجه به اینکه پرت مصالح زیاد است و زمان زیادی برای انجام طرح به کار میرود و سختی کار زیادی داردکه در این صورت ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش قیمت دارد.

تلفن تماس:

۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹

تماس همه روزه یا ارسال پیامک به شماره های فوق تا در اولین فرصت باشما تماس گرفته شود :

توجه !

.قیمت های مندرج در سایت با احتساب متریال شرکت کناف ایران میباشد  …

این قیمتها هیچگونه ارتباطی با سایر گروه ها ندارد و استعلام پس از عقد قرار داد هیچگونه ارزش قانونی ندارد.