نقش سقف كاذب كناف و تايل ۶۰*۶۰ در زيبا سازي دكوراسيون داخلي و طراحي ديزاين

مهم ترين و كليدي ترين اجزاي ساختمان سقف خانه مي باشد كه در تغيير دادن محيط منزل و دكوراسيون نقش مهمي دارد، از دوران گذشته تا به امروز سقف در ايفاي  زيبايي و محيط زندگي و كسب كار امري مهم و ضروري بوده، اگر شما از محيط زندگي يا كسب و كار خود خسته شده ايد و نياز به تغيير اساسي داريد ما با تیم طراحي، اكيپ هاي ماهر و مجرب و استفاده از المان هاي جديد معماري ايراني و متد روز اروپا تغيير أساسي و كم هزينه را براي شما به ارمغان مي آوريم.

اگر در اين ضمينه اطلاعات شما محدود است با ما همراه باشيد تا ايده هاي جدید و نو را در اختيار شما براي  انجام كار قرار دهيم.

با ما محيط كار و منزل خود را بروز و رويايي كنيد.

يكي از ساده ترين و ارزان ترين كارهايي كه ميتوان براي طراحي داخلي و سقف كاذب و همچنين سقف خانه و  كناف اتاق خواب يا سقف آشپزخانه انجام داد اجراي باكس ساده طرح دكور است ، كه همراه با تغيير بسيار زيادي در طراحي منزل ميباشد .

همچنين ميتوان از رنگهاي روتختي يا فرش و پرده جهت هماهنگي عناصر موجود در اتاق و فضاي موجود كمك گرفت.

در اجراي كناف مهم ترين امر نور پردازي ست كه به كار شكل فوق العاده اي ميدهد ، نور و رنگ هر دو بازوي محرك طرح كناف و جلوه زيباي خانه و محيط مورد نظر شماست.

اجراي آرك اپن كناف در قسمت بالاي كانتر آشپزخانه همچنين نور مخفي و حتي باكس آواژور فضاي آن منطقه را ملائم و دلنشين ميكند.

تركيب نور و رنگ هر كدام تأثير متفاوتي در فضاي داخلي ايجاد ميكند.

طراحان معمار و آرشيتكت معتقدند سقف كاذب با هماهنگي فضا ها و همچنين كف ميتواند تأثير فضا را دو چندان  كند.

سقف کاذب

شركت كناف ايران اولين شركت توليد كننده و برترين صادركننده طي سالهاي اخير از سال ١٣٧٤ در ايران شروع بكار كرد و هم اكنون بزگترين توليد كننده صفحات گچي و تايل و سازه و همچنين بتونه هاي درزگيري ، بتونه ماستيك ، بتونه پرفكس و …در سطح خاورميانه ميباشد.

ايران كناف با مديريت آقاي مجتبي محقق حامي كيفيت و اجراي صحيح اجزاي كناف و تايل ٦٠*٦٠  در ايران با ١٧ سال سابقه داراي بزرگترين تيّم طراحي وإجراي كناف در سراسر ايران ميباشد.

نام هاي تجاري ايران كناف عبارتند از:

كناف اصفهان

كناف نمونه اصفهان

شركت آرین برج رادمان

و همچنين ايران كناف ميباشد.

جهت ديدن پروژه ها و همچنين تماس با نماينده استانها به سايت ايران كناف مراجعه كنيد.