کناف اتاق خواب

کناف اتاق خواب از اهميت زيادي برخوردار شده و بيشترين تنوع طرح را به خود اختصاص داده است استفاده از باكس دكور و يا طرح قوس و منحني كناف جزء بيشترين طرح كناف در سقف اتاق خواب ميباشد.

استفاده از طراحي خاص براي اجراي كناف اتاق خواب كودك مانند، طرح ستاره دنباله دار كناف، طرح گل و پروانه، طرح اپل و يا ژوئن از جمله طراح هاي به روز كناف ميباشد.
استفاده از لامپ هاي كم مصرف ريز در سقف اتاق خواب و كودك ميتواند محيطي آرام را به ارمغان آورد و نور بسيار ملایم در كناف سقف اتاق خواب و كودك آرامش را به همراه دارد.
همچنين استفاده از باكس كناف در بالاي تخت خواب طرحي زيبا ماندگار همراه با قيمت مناسب دارد.
ايجاد كناف اتاق خواب نوجوان از طراحي خاصي برخوردار است و در نظر گرفتن فضاي تخت خواب و ميز كامپيوتر بسیار مهم ميباشد.
بايد در كناف کاری تمامي جوانب كار را در نظر گرفت، اعمال نقاط فني و در نظر گرفتن فضاي كمد ديواري از اصول و قواعد يك كناف كار ماهر ميباشد.

طراحي دكوراسيون اتاق خواب ملزم چندين نكته ميباشد؛

– اجراي طراحي داخلي و شناسايي معايب فني قبل از اجرا

– مشخص كردن چيدمان و جاي تخت خواب و ميز توالت قبل از اجراي پروسه

– انتخاب رنگ پرده و نور پردازي ملائم و انتخاب رنگ هاي آرامش بخش مانند؛ كرمي، صورتي ، آبي ، بنفش و …

در صورت اجراي كاغذ ديواري ، تفكيك فضا با كاغذ و مشخص كردن جاي تخت خواب از طرح هاي گل برجسته و طرح ساده در ديگر قسمت ها محيطي شاد و در عين حال ساده رقم بزنيد

– اجراي نور پردازي با كناف ؛ مكان هاي حساس و مهم را با كناف طراحي كنيد تا از نور پردازي آن منطقه استفاده كنيد ، بالآي تخت و دور اتاق خواب و قسمت كمد ديواري از جمله مكان هاي قابل اجراي كناف اتاق خواب ميباشد.

برای اجرای طراحي دكوراسيون در اصفهان و دکوراسیون اتاق خواب لازم است کسی انتخاب شود که از  تخصص ويژه اي برخوردار است و لازم است در انتخاب پيمانكار و ديزاينر دقت كافي داشته باشيد.

ما با برجسته ترين تيّم طراحي داخلي در اصفهان آماده ايم تا جديد ترين متريال و طراحي دكوراسيون داخلي ايران و جهان را به شما آرائه دهيم ،
ما با اجراي طراحي دكوراسيون داخلي در مدت بسيار كوتاه و هزينه بسيار مناسب برندي برجسته در سطح كشور شده ايم