اجرای طراحی دکوراسیون

اجرای طراحی دکوراسیون| اجرای طراحی داخلی در اصفهان

مرکز مشاوره و استودیو طراحی داخلی خانه زیر مجموعه شرکت ایران کناف می باشد. که مسئولیت این شرکت تهیه و تنظیم نقشه ها و پلان های اجرایی پروژه های مرمت و بازسازی میراث فرهنگی و ساختمان های خصوصی و همچنین تهیه نقشه های اجرای دکوراسیون داخلی و فاز بندی و محاسبه طرح و اجرا می باشد.

در این مرکز پس از اجرای طراحی دکوراسیون در اصفهان تمام نقشه ها و پلان ها به صورت جزئی مورد محاسبه دقیق و ریز نقشه ها در اختیار پیمانکاران می گردد.

در نقشه های اجرایی تمامی نقاط ضعف قابل مشاهده است و می توان اصلاح کرد و همچنین در زمان و هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. پس از رسم نقشه های اجرایی پلان ها و رندر ها (۳D) چیدمان و کلیات کارها نشان می دهد. اجرای طراحی داخلی در سراسر دنیا به صورت یک قانون انکار نکردنی درآمده است و کارفرمایان ملزم به اجرای طراحی داخلی هستند تا پیمانکاران پس از تایید نقشه های اجرایی از سوی مهندسان آرشیتکت کار را با کمترین خطا تحویل دهند. در اجرای طراحی دکوراسیون نیز به همین گونه است ولی باید در نظر داشت استفاده از رنگ ها در هر فضا باید دارای ویژگی های مخصوص به همان فضا باشد.

چیدمان در اجرای طراحی دکوراسیون یکی دیگر از آیتم های مهم و قابل توجه می باشد که باید باتوجه به نکات فنی موجود چیدمان را انجام داد مثال: در قسمتی از ساختمان که ورودی های برق و آنتن وجود دارد آن فضا را جهت استفاده از طرح ال سی دی استفاده کرد یا در قسمت آشپزخانه هود و ماشین لباسشوئی و یخچال در محل مخصوص خود قرار گیرد.

همچنین می توان در اجرای طراحی داخلی در اصفهان در تمامی هزینه ها به شاخص کلی رسید و هزینه ها را کم و زیاد کرد و نوع و جنس متریال را در طراحی داخلی مشخص کرد، لازم به ذکر است قبل ازاجرای طراحی داخلی باید به این نکته توجه داشت که از مهندسان طراح طرحی را درخواست کنیم که بودجه مورد نظر در آن اعمال شده باشد و طراحی قابل اجرا باشد. بعضا دیده شده و یا می بینید که اثر طراحی ها در مرحله اجرا تغییر می کند فقط به دلیل اینکه کارفرمایان از قیمت ها و متریال آگاهی لازم را ندارند و در طرح اولیه فقط به زیبایی طرح اهمیت ویژه می دهند در نتیجه به صورت کلیدی می توان گفت:

قبل از اجرای هرگونه عملیات اجرایی از مهندسان طراح و آرشیتکت و دیزاینر ها باید در رابطه با نوع متریال ها و قیمت ها و یا اینکه طراحی داخلی مورد نظر شما قابلیت اجرا دارد یا نه مشاوره بگیرید.

از نوع جنس متریال ها و شرکت های تولید کننده تحقیق به عمل آورید.

قبل از اجرای پروژه و نصب تاسیسات و سیم کشی ساختمان چیدمان خود را مشخص کنید.

از اکیپ های ماهر و دارای استانداردهای لازم جهت بازسازی منزل در اصفهان استفاده کنید.

در اجرای طراحی دکوراسیون به قسمت های سالن پذیرائی اهمیت ویژه ای دهید.

رنگ های مخصوص به همان فضا را انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *