بتونه کاری و درزگیری کناف

بتونه کاری و درزگیری کناف

تمیز نمودن سطح مورد نظر از هرگونه گرد و غبار سطحی تمیزی را برای بتونه کاری فراهم نموده است.

درزگیری درزها با استفاده از بتونه درزگیر و نوار درزگیری را در محل درزها  و در مرحله ی آخر با خشک شدن بتونه ها به ماستیک کاری فضا پرداخته است و سطحی صاف و همواری را برای رنگ آمیزی فراهم نموده است.

 

بتونه درزگیر کناف با قابلیت استفاده در سیستم های ساخت و ساز خشک مورد استفاده قرار گرفته و به صورت  لایه های نازک برای درزگیری صفحات و پرکردن درزها و سفید کاری دیوارهای گچی به کار می روند.

 

کناف تهران با بهره مندی از اکیپ متخصص در حوزه های طراحی تا اجرا و بتونه کاری و… و دیگر ملزومات  وابسته به کناف را با طیفی وسیعی از خدمات متنوع اجرایی را با استفاده از متد مدرن به ارائه و گزیده ای از بهترین متریال را با بهترین قیمت فراهم نموده است.

اجرای کناف در تهران با ۷ نماینده ی اجرایی فعال و مجهز بودن به اکیپ های اجرایی متخصص و آموزش دیده در نقاط مختلف به اجرای کناف  در فضاهای مختلف پرداخته است.

 

کناف تهران با تلفیقی از متد به روز و دانش های به روز و تجربه کارشناسان به ارزیابی فضای اجرایی طرح پرداخته و با انتخاب بهترین و مناسب ترین متریال و ابزار به بتونه کاری و  سپس پیاده سازی ایده های نزدیک به نیاز و سلیقه مشتری می پردازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *