اجرای کناف در اصفهان

شرکت طراحی داخلی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی منزل

گروه معماری خانه مدرن آمادگی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی اعم از اداری تجاری مسکونی دولتی را در کمترین زمان توسط اکیپ های با تجربه طرحی که دلخواه شما باشد ارائه می دهد. گروه ما با کادری حرفه ای و دارای تخصص های لازم در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی جدیدترین طرح های دنیا را به شما ارائه می دهد.

شرکت خانه مدرن چندین پروژه دولتی و شخصی را با موفقیت و جلب رضایت مشتری مطابق با سلیقه آن ها به انجام رسانده است و دارای نمونه کارهای متنوع در زمینه اجرای طراحی دکوراسیون در اصفهان می باشد. جهت مشاوره رایگان و مراجعه حضوری در دفتر با شماره های زیر تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهید.

آقای مهندس محقق ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹

در شرکت ما نیروهای با تجربه و دارای تحصیلات مربوط با طراحی و دکوراسیون داخلی در به پایان رساندن پروژه های بزرگ تخصص کافی را دارند و آماده خدمت رسانی در ارتباط با طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی به شما شهروندان عزیز می باشند.

ما با استفاه از تمام متریال های روز مانند کناف ، کاغذ دیواری ، کفپوش ، پارکت و حتی ترکیبی از این ها را در پروژه شما به کار خواهیم برد تا کار طراحی داخلی مطابق با سلیقه شما حاصل آید.

شما می توانید طراحی داخلی و خارجی ساختمان خود را با اطمینان به گروه معماری خانه مدرن بسپارید تا ما با تمام تجربه طراحی دکوراسیون داخلی متناسب با سلیقه شما ارائه دهیم و در پایان کار رضایت شما حاصل آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *