اجرای کناف در اصفهان

طراحی دکواسیون داخلی| طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل امری مهم و ضروری قبل از اجرائیات پیمانکاران میباشد، در طراحی دکوراسیون داخلی تمامی نقشه ها با ابعاد و سایز مشخص شده اند از این رو میتوان گفت درصد خطا به صفر میرسد و از اشتباهات انسانی جلو گیری میکند همچنین دیگر اتلاف وقت اتفاق نمی افتد و اگر پیمانکاران با مطالعه دقیق نقشه های اجرایی عملیات اجرایی را آغاز کنند یک پروژه بدون نقص و عیب خواهید داشت.

در طراحی دکوراسیون داخلی شما میتوانید چیدمان را هم انجام دهید، مثلا جای تخت خواب و کمد و محل قرار گرفتن TV ROOM و مبلمان و حتی نور پردازی ها را بطور دقیق مشخص کنید، رنگ پرده ها و مبلمان و سیستم خنک کننده و گرمایشی و بهترین محل برای نصب آن از جمله مزیت های طراحی دکوراسیون داخلی منزل میباشد.

در سال ۲۰۱۷ متریال مورد استفاده در صنعت ساختمان بسیار متنوع و پر کار برد به بازار عرضه شده است که میتوان استفاده از آینه کاری های مدرن در دیوار و سقف و سقف های کشسان ( باریسول) بعنوان دو ایده  پر کاربرد نام برد، مهمترین رکن در ایجاد یک دکورسیون شاد استفاده از سیستم درای وال ( کناف ) و نور و رنگ ها میباشد که باید توجه ویژه ای به این بخش داشت تا محیطی گرم و آرام ایجاد کند.

گروه معماران خانه زیر  مجموعه شرکت ایران کناف میباشند که با یک دهه تجربه با استفاده از جدید ترین سیستم طراحی داخلی و طراحی نما بهترین طراحی سه بعدی و پرسپکتیو را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به هموطنان عزیز ارائه میکند، شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

ما با استفاده از ابزار های نوین طراحی روز اروپا و امریکا توانسته ایم روش ، طراحی از راه دور را برای اولین بار در ایران بکار گیریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *