آشنایی با ساختار کناف

عایق های حراراتی و صوتی با اجرای کناف

عایق های حراراتی و صوتی با اجرای کناف

امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت ساخت و ساز  و راه حل های ارائه شده در زمینه ی بهبود روش ها ،کارکردهای استاندارد شده ای در زمینه های عایق کاری حرارتی و صوتی  فراهم شده است.

ساختمان ها از جمله مکان هایی هستند که مصرف اتلاف انرژی در آن ها وجود دارد و ۳۰% از انرژی مصرفی را در حوزه ی ساختمان ها در بر می گیرد.

استفاده از عایق های حرارتی مزیت های فراوانی را در صرفه جویی مصالح و افزایش سطح مفید زیر بنا فراهم نموده است.

دیوارهای پوششی کناف با ارائه ساختار مناسب عایق کاری حرارتی جداره های ساختمان را فراهم نموده است.

استفاده از عایق های صوتی با ارائه بهبود صدا به  کاهش و کنترل سرو صدا و استفاده از عایق های صوتی با استفاده از ساختارهای کناف امکان جلوگیری از هرگونه صدا را در محیط و با کاهش انتقال صداها از خارج و داخل ساختمان از طریق عایق کاری صوتی دیوارها ،سقف ها و با ارائه کاهش انعکاس صدا را فراهم نموده است.

استفاده از دیوارهای پوششی کناف ساختار و صفحات روکش دار گچی ، را بر روی زیر سازهای  فلزی با ایجاد فضای ازاد میان صفحات روکش دار گچی توام با قرار دادن تایل های جاذب صوت این مشکل را رفع نموده است.

شرکت آرین برج رادمان زیر نظر ایران کناف با استعانت از درگاه الهی این افتخار را دارد که  با بهره مندی از اصول استاندارد و فنی و نیروی انسانی متخصص در این زمینه رضایتمندی مشتریان را با پوشش دهی و اعطاء نمایندگی درسرتا سر ایران فراهم نموده است.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *