مدل سقف کاذب کناف

مدل سقف کاذب کناف

طرفداری و محبوبیت روز افزون  از سقف کاذب کناف در دیوارها و سقف ها به ایجاد سبک هایی متنوع و زیبایی های متنوعی را در فضا ها ی تجاری و اداری  و مسکونی و … را فراهم نموده است.

منطبق شدن با اصول استاندارد و المان های فنی در به کار گیری سقف به عنوان نمادی اساسی و یک عنصر زیبا را در دکوراسیون داخلی و ایجاد طرح های متنوع  با ایجاد هماهنگی با دکوراسیون  مطابق شده با آن فضا را در دسترس قرار داده است.

مدل های متنوع سقف کاذب کناف در محیط های گوناگون با ساختارهایی لز لحاظ شکلی و محتوایی را با ارائه ای ار ز کار کرده های متنوع  و مزایا  در ارائه ای از ایجاد تاسیسات  و مباحث امنیتی  توام با هزینه های کمتر  و سرعت بالای پروژه ها را  را با ایجاد نورپردازی های متنوع  و گیرایی بالای فضا را فراهم ساخته است.

اجرای ایده های متنوع در سقف کاذب با استفاده از اشکال گوناگون و ترکیبی خلاقانه را را با سبک های گوناگون (مدرن و کلاسیک) را با رنگ آمیزی های متفاوتی را ارائه نموده است.

اکیپ اجرای ایران کناف با ارائه ی از طراحی و اجرای کناف در سراسر ایران را با نمایندگان فعال اجرایی در ۴۵ نقطه ایران ،  ساختارهایی متنوعی را  با بهره گیری از انواع متد های به روز قابل اجرا در فضاهای متنوع را فراهم قرار داده است.

استفاده از متریال های با کیفیت و استاندارد با کارشناس شناخته شده این عرصه   را با دیگر اکیپ های کارآزموده کناف و طراحی داخلی  در اصفهان را با آگاهی از فضاهای متنوع و هماهنگ شده با ایده ها و فضاها  در دسترس قرار داده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *