معايب كناف، معايب ديوار كناف، معايب سقف كاذب

با توجه به پرسش هاي متداول درباره ي معايب كناف و يا معايب احتمالي در اجراي كناف ايران كناف اقدام به اطلاع رساني نكات فني و همچنين دانستنيهاي مهم درباره ي كناف كرده است.
لازم است توجه داشته باشيد متريال كناف داراي تنوع زيادي ميباشد و از كيفيت هاي مختلفي برخوردار است ومهمترين امر در اجراي كناف ، سازه هاي كناف ميباشد كه دارای سه ضخامت ٥٠ ، ٥٥ و ٦٠ ميباشد. سازه بسته به ضخامت قيمت گذاري ميشود، پس لازم است به سازه هاي كناف توجه ويژه اي داشته باشيد.
اقدامات اوليه براي پيدا كردن پيمانكار كناف كار كه انجام ميدهيد بدين شرح است! با تماس به چند نفر از كناف كاران هر كدام كه قيمت پايين تري ارائه دهد اجراي مهمترين بخش نازك كاري ساختمان را به آن ميسپاريد ولي سئوال اينجاست آيا واقعا قابليت اجراي كناف را دارد ، آيا ميتوانيد با چشم بسته اعتماد كنيد، آيا ارزاني اين قيمت بي علت است ؟ و هزاران سئوال ديگر…
ايران كناف به شما آگاهي ميدهد و از هدر رفت هزينه ، وقت و سرمايه شما جلو گيري ميكند ، فقط لازم است به نكات زير توجه كافي داشته باشيد.
– اول از پيمانكاراني استفاده كنيد كه داري جاي مشخصي ( دفتركار) باشند تا مواقع بروز عيب در كار در دسترس باشند.
– قبل از عقد قرار داد حتماً از پروژه هاي قبلي بازديد بعمل آورديد.
– در صورت نياز از كار فرماي قبلي تحقيق بعمل آورديد و از ميزان رضايت اطلاع كسب كنيد.
– توجه داشته باشيد ازمصالح استاندارد و داراي گواهينامه هاي بين المللي استفاده كنيد ، مانند: كناف ايران، كناف جيپسمنا، كناف جيپ روك و مدّا جيپس
– در حين سازه كشي كناف استفاده از آويز هاي مقاوم و اتصال سازه به بتن و تيرچه به وسيله تفنگ ميخكوب و استفاده از آويز هاي HD90 جهت اجراي سقف كاذب كناف
– رعايت كردن فاصله استاندارد پيچ ها براي نصب سازه كناري ديواري و اطمينان از استقامت سازه جهت نگه داشتن پنل كناف
– رعايت كردن فاصله بين پيچ هاي نصب شده بر روي پنل هاي گچي و استفاده از دستگاه پخ زن و ايجاد شيار در بين پنل هاي نصب شده
– قرار دادن نوار درز گيري قبل از انجام بتونه كاري كاري كناف
لازم بذكر است اجراي كناف امري تخصصي و داراي نكات فني زيادي ميباشد، و بايد توجه داشته باشيد حتما از افراد متخصص و آموزش ديده استفاده كنيد، بعضاً ميشود افراد غير متخصص مانند: كابينت ساز، گچ كار، پرده زن، نقاش، و …در امر اجراي كناف دخالت ميكنند و باعث خرابي هاي زياد و جبران ناپذير میشوند.

استفاده از افراد كم تجربه و غير فني باعث ايجاد معايب كناف و تايل ميشود، لازم است بدانيد كناف نسبت به رابيتس بندي بسيار مقرون بصرفه از نظر زماني و هزينه و وزن ساختمان ميباشد و هم اكنون در تمامي كشور هاي اروپايي، آمريكا و خاورميانه فراگير شده است و ايران كناف افراد خبره و دوره ديده ي خود را جهت انجام كار كناف كاري به كشور هايي كه درخواست نيروي كار كناف دارند ارسال ميكند.
در نتيجه كناف ديوار و سقف كاذب كناف و تايل از هيچ عيبي برخوردار نيست و تنها عيب آن در نصب است كه بستگي به شما دارد كه از چه پيمانكاري استفاده ميكنيد.
ايران كناف در سراسر ايران با بيشترين نماينده فعال جهت اجراي كناف، تايل و طراحی دکوراسیون در اصفهان در خدمت هم وطنان عزيز ميباشد.
جهت هر گونه سئوال با كارشناسان ما تماس بگيريد.