طراحی داخلی ساختمان اصفهان

طراحی داخلی ساختمان اصفهان

طراحی داخلی ساختمان اصفهان

توجه به طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها  امروزه از جایگاه زیادی بر خوردار می باشد که بدون نیاز به هزینه های اضافی ،به  مهمترین مبحث در زمینه ی معماری و ساختمان قرار گرفته شده است.

بالاترین کیفیت طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان در طراحی انواع فضاهای  منزل ،اداره ،نمایشگاه ،فروشگاه را متناسب با نیاز و کاربری هر محیط  با ارائه ای از خدمات گسترده و نوین مجهز به متد های اصولی و فنی ،گروه طراحی خانه ی مدرن را بیش از پبش به ترغیب در ارائه ی انواع مهارت ها و سبک ها در راه رشد و ترقی صنعت ساختمان گام های نوینی را به اجرا گذاشته است.

طرفداری و خواهان زیاد خانواده ها به ارائه ی دکوراسیونی شیک و ایده آل توام با به کار گیری انواع متد و تکنیک ها  در استفاده از طراح های متنوع  کاغذ دیواری در اصفهان ، کابینت ،پارکت ، و … با چیدمانی اصولی و نورپردازی حرفه ای با طراحی گیرا و جذاب هماهنگ شده با انواع المان های  برجسته در فضا را ارائه نموده است.

منجر شده است.

گروه طراحی داخلی خانه ی مدرن در اصفهان با برجسته ترین و توانمند ترین تیم های طراحی داخلی و معماری در ایران با کارشناسان خبره در رشته های معماری و طراحی داخلی در استان اصفهان با تیمی حرفه ای و مسلط به انواع مهارت های علمی و عملی را در فضاهای مسکونی ،تجاری ،ویلایی ،اداری و اماکن نمایشگاهی ،مذهبی و ورزشگاهی را در زمینه ی  اجرا و بازسازی و بهینه سازی و نوسازی توام با استفاده از برترین متریال و ابزار آلات مرغوب در به کارگیری خلاقانه ترین طراحی های روز دنیا  به ارائه ی محیطی جداب و دل نشین را در انواع فضا ها فراهم نموده است.

نظارت مداوم کارشناس این عرصه مهندس محقق با فعالیت در تمام عرصه ها با سابقه ای ۱۷ ساله در صنعت ساختمان و اجرای تخصصی کناف در صفهان را   با آنالیزی دقیق از طراحی و نقشه های اجرایی پژوه ها با طرح های مد نظر شما همشهریان عزیز سبکی خاص از برترین ها را با دقت  و کیفیتی مثال زدنی ارائه نموده است.

تیم طراحی خانه ی مدرن دراصفهان با رزومه ی در خشان کاری در عرصه های مختلف معماری ،طراحی داخلی توانسته با نیاز سنجی  شما از طراح به  آنالیزی دقیق و حرفه ای از انواع سبک ها را به  پیاده سازی دقیق و هماهنگ تمام المان های موجود در فضا را با پیشرفته نرم افزار های سه بعدی فراهم نماید.

بازسازی منزل و سالن پذیرایی یکی از پراستفاده ترین مکان ها در جلب توجه بودن فضای پذیرایی   به محض ورود به سالن پذیرایی را فراهم نموده است.

تزئین رنگ دیوار پذیرایی با سنخیت کامل  در طراحی کف پوش ها و رنگ وسایل و طراحی سقف در اصفهان با هماهنگی اصولی جداب و گیرایی خاصی  با در نظر گرفتن تمام فاکتورها در چیدمان و نورپردازی استاندارد به کار گرفته شده است.

طراحی داخلی آشپزخانه قلب تپنده هر خانه را میتوان با چیدمان اصولی و صحیح وسایل موجود در آشپزخانه را با رنگ و طراحی کابینت ها و پارکت ها ،طرح و رنگ کناف سقف ، اشاره نموده است.

طراحی داخلی اتاق خواب در اصفهان به دلیل  سپری شدن اوقات طولانی در اتاق خواب از عوامل تاثیر گذار و متناسب با رو حیه ی افراد را در طراحی حرفه ای اتاق خواب در به کارگیری  رنگ و طرح کاغذ دیواری ،سرویس خواب و … را با فرش و و وسایل مورد علاقه شخص  باید اشاره نمود.

همچنین توجه به سرویس بهداشتی و حمام با توجه به نورپردازی  ها و استفاده از وسایل لوکس فضایی متفاوت را برای این مکان ارائه می نماید.

امبد است در این راستا بتوانیم لحظاتی خاطره انگیز و فضایی جذاب را با نزدیکترین ایده ها به سلیقه شما عزیزان فراهم نماییم.

جهت هماهنگی و ارتباط با کارشناسامن ما با شماره های ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹ در ارتباط باشید.

طراحی داخلی ساختمان اصفهان

دپارتمان تخصصی و متبحر طراحی داخلی خانه ی مدرن با سابقه ای ۱۰ ساله ، و جمعی از کارشناسان معماری و و دیگر اکیپ متخصص در عرصه های

گوناگون به  طراحی ،ساخت و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی و … را با تلفیقی از علم و تجربه سالیان متمادی در این عرصه فراهم نموده است.

طراحی و اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی و تغییر کاربری کلیه ی فضا ها  با مدیریت مهندس مجتبی محقق در عرصه ی تخصصی  اجرای  کناف گام های نوینی را با دیگر توانمندی ها در این عرصه به نمایش گذاشته اند.

 سال ها تجربه و علم به روز با سرلوحه قرار دادن  اعتماد و رضایتمندی مشتری با پیروی از المان هایی از قبیل :

۱: استفاده از کارآمد ترین متد روز توام با طراحی و اجرایی خلاقانه از ایده های مدرن و سنتی

۲: تسلط و آگاهی از شناخت ابزار  و متریال مناسب  از محیط و فضا را با شناخت و تسلط آگاهانه بر روانشناسی رنگ ها

۳: شناخت و آگاهی دقیق از سلایق و علایق مشتری را با اجرای هرچه نزدیکتر به ایده های ذهنی مشتریان فراهم نموده است.

گروه طراحی خانه ی مدرن با تکیه بر انواع متد به روز به اجرا در زمینه های کاغذ دیواری های متناسب با فضا با پرداختن به دیوار ها و سقف ها به ایجاد طرح هایی با کناف و افکت و نورپردازی هایی  در این زمینه خیرگی نما را بیش از بیش نموده است.

ارائه ای از رنگ های روشن در قسمت های مختلف  توام با انتخاب کفپوش های  مناسب  و هماهنگ با فضا را با نحوه ی قرار گیری مبلمان در فضا را مهیا نموده است.

همچنین پرداخته شدن به بخش های اتاق خواب و آشپزخانه و نشیمن را با هماهنگی با طرح ها و وسایل موجود ارائه نموده است.

گروه طراحی خانه ی مدرن مفتخر است حس اعتماد شما مشتریان عزیز را با طراحی ها و اجرای منحصر به فرد  توام با نظارت های مداوم برای  شما عزیزان ارائه نمایند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *