طراحی داخلی در اصفهان

بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی

بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون ، کدام رنگ ، کدام فضا

ترکیب رنگی : دغدغه اکثر افراد برای دکوراسیون داخلی انتخاب ترکیب رنگ دکوراسیون است. انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای  هر فضا در درجه اول باید سلیقه شخصی در نظر گرفته شود و در درجه دوم به مباحث روشنایی رنگ دکوراسیون داخلی توجه کرد.

ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون پذیرایی :

بهترین ترکیب رنگ این فضا رنگ هایی با تم گرم است البته می توانید رنگ گرم و سرد را در کنار هم استفاده کنید که تعادل مناسبی برای این فضا ایجاد می کند.

ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون ناهارخوری :

برای انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون ناهارخوری باید از رنگ های اشتها برانگیز استفاده کرد. رنگ های اشتها برانگیز با انرژی که به شما می دهند باعث می شوند میل شما را به غذا خوردن بیشتر کنند. پس برای انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون ناهارخوری باید به اشتها برانگیز بودن رنگ توجه کنید.

ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون آشپزخانه :

فضای آشپزخانه باید انرژی زا و سرزندگی بسیار زیادی داشته باشد. می توانیم با انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون آشپزخانه این انرژی را در محیط آشپزخانه تامین کرد. برای انتخاب رنگ مناسب باید به سراغ رنگ های روشن و سرزنده بروید.

ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون اتاق خواب :

برای انتخاب رنگ مناسب جهت اتاق خواب باید رنگ زمینه اتاق را از رنگ های ارامش بخش مانند سفید ، آبی و ……. انتخاب کنید ، رنگ های تند مانند قرمز ، نارنجی و ……. را باید به عنوان چاشنی برای رنگ لوازم دکوری ، رنگ کوسن ، چراغ مطالعه به اتاق خواب اضافه کنید.

ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون اتاق خواب کودک :

برای انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب کودک باید از رنگ های ملایم ، شاد و سرزنده و رنگ هایی که سلیقه کودکان هست استفاده کنید. زیرا رنگ هایی که کودکان می پسندند رنگ های شاد و ملایم می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *