طراحی داخلی سینما

طراحی داخلی سینما

 

امروزه سینما به عنوان یکی از مکان های سرگرم کننده در نوع خود می باشد .این مکان با ارائه ای از فیلم های سرگرم کننده با سلایق مختلف را به سوی خود جذب نموده است.

بنابراین طرز و طراحی دکوراسیون ارائه شده در این محیط افراد متنوع  با سلیقه های گوناگون را به این مکان سوق داده است.

 

ایجاد فضایی مدرن و گاه گیرا با ارائه ای از سبک های متنوع و چشم نواز با امکان دسترسی به  قسمت های متنوع ، سالن کافی شاپ، رستوران، و فضاهای سرویس بهداشتی  از قسمت هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا دسترسی آسانتر به این مکان ها را فراهم سازد.

توجه به  المان هایی از قبیل خطوط و اشکال هندسی در فضا توجه  به المان هایی که بر جذابیت هر چه بیشتر فضای سینما  کمک می نماید.

 

نحوه ی اجرای نورپردازی های گوناگون و متنوع با  ارائه ای از اشکال ی که بتواند صحنه ی نمادین و توام با جنب و جوش وافری را برای ببیننده به اجرا بگذارند مهم می باشند.

 

استفاده و کاربرد متریال مناسب  در قسمت های مختلف و همچنین هماهنگی توام با تضاد را در دسترس قرار داده است.

 

استفاده از ظرفیت حداکثری سینما با ارائه ای از ورودی های جذاب و همچنین گیشه ی مخصوص در زاویه دید مناسب و در ورودی سالن از دیگر خصوصیات پرداخته شده در باب سینما می باشد.

در طراحی داخلی سینما راهرویی را بر حسب تعداد جمعیت حاضران و همچنین استفاده و به کار گیری از مصالح استاندارد در این باب را با دیگر فاکتور های قابل توجه از قبیل

توجه به ورودی ها و خروجی های سالن سینما باید به گونه ای باشد تا از ورود و خروج سرو صدا جلوگیری و همچنین  امکان دسترسی آسان به دیگر فضاها و نحوه ی مناسب و راحت بودن  صندلی های سینما قطعا فضایی آرامبخش و راحتی را برای مخاطبان فراهم نموده است.

 

تیم حرفه ای خانه مدرن با بهره مندی از تجارب خود در ارائه ی پروژه های متعدد اجرایی توانسته موفقیت هایی  و رضایتمندی شایانی را در اجرای پروژه های طولانی و گوناکون به اجرا بگذارد.

امید است در این عرصه توانسته باشیم در امر طراحی تا اجرای دکوراسیون داخلی محیط های متنوع با سبک های تلفیقی مدرن و کلاسیک سهمی به سزا را در این امر در اختیار شهروندان عزیز قرار داده باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *